donderdag 5 september 2013

Mindmapping

Hier alvast een opzet van mijn eerste mindmap. In een mindmap verwerk je alles wat met je basis thema te maken heeft. Dit kan van alles zijn want het is maar net hoe jij zelf de associaties met iets legt. In dit geval heb ik het over mezelf gedaan en hoe ik in het leven sta. Dingen die met elkaar te maken hebben worden duidelijk en je ziet een soort van prioriteitenlijst ontstaan, dit wilt echter niet zeggen dat de dingen die dichter bij het midden staan ook belangrijker zijn. Het is naar mijn idee erg grappig om te zien hoe er verbanden ontstaan terwijl je hier eerder nooit zo over nagedacht had.

Aangezien ik dit weekend weg ben, heb ik vanavond maar even een uurtje langer doorgewerkt. Over het algemeen heb ik hier geen problemen mee want 's avonds en 's ochtends ben ik productiever als in de middag. Met wel beeld door de mindmap ziet het er anders uit en worden sommige dingen ook duidelijker voor anderen. Wel is dit nog maar een eerste opzet zoals ik al zei, misschien dat ik, als ik er tijd voor heb, nog een andere maak waarin ik wat dieper in ga op gevoelens. Opzicht is deze natuurlijk vrij algemeen en gaat het wel over mij maar het gaat nog niet heel diep en aangezien ik daar wel van hou, wil ik hier nog wel naar kijken. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten