vrijdag 13 september 2013

Uitslag DNA Test





Dit was de uitslag van de DNA test die ik heb genomen. Het is een leuke, interessante test die voor iedereen heel verschillend uitpakt. De een verwacht het antwoord al wel een beetje en voor de ander is het echt een verrassing.

Mijn uitslag was dat ik zelfstandig, innovatief en ruimdenkend ben. Ik ben bereid om nieuwe dingen te leren (kennen) en ik heb hier dan ook een grote interesse voor. Door deze gretigheid kom ik in verschillende situaties terecht. Ik kan op mezelf vertrouwen en ik sta garant voor een goede oplossing bij complexe problemen. Ik kan mijn zelfvertrouwen en algemene kennis nemen en kanaliseren in creativiteit. Ik kan efficiënte beslissingen maken en vertrouwen op mijn intuïtie.

Dingen plan ik liever in het vooruitzicht, ik wacht niet graag tot het laatste moment om dan nog een beslissing te moeten nemen of iets moeten regelen. Ik beheers over mijn eigen leven en externe factoren hebben hier dan vaak maar weinig invloed op.

Ik krijg energie van vrienden en familie die om mij heen zijn en ik ontmoet ook graag nieuwe mensen. De reden waarom ik zo van gesprekken voeren hou is omdat ik soms versteld sta van mijn eigen kennis, ik realiseer dan dingen waar ik eerder nooit vanuit deze invalshoek naar had gekeken. Verder ben ik open-minded over het wereldbeeld. Ik heb een inzicht over de gevoelens van anderen en ben dan ook altijd bereid hierbij een luisterend oor te bieden en eventuele hulp aan te bieden.

Na deze uitslag nog eens goed gelezen te hebben, zie ik veel dingen die kloppen. Ik weet natuurlijk zelf hoe ik in elkaar zit maar zo'n test bevestigd het wel. Ook ben ik van sterrenbeeld een tweeling en ik geloof er wel in dat een sterrenbeeld bepaalde eigenschappen met zich meebrengt. Deze eigenschappen zie ik ook hier weer terugkomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten